اوريفليم لكل مصر
اهلا وسهلا ومرحبا بك فى اوريفليم لكل مصر
نساعدك فى عمل عضويات اوريفليم وانتى فى منزلك وايضا تمتعى بالموضوعات الحصريه عن اوريفليم وطريقة العمل معها سيصلك كل ما هو جديد وحصرى من اخبار وعروض ومواعيد
تسعدنا جدا زيارتك ويشرفنا تسجيلك معنا فى المنتدى
اضغط على زر اشتراك او اتصل علي 01224046133
مع تحيات
اسرة المنتدى
شيماء عادل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اوريفليم لكل مصر
اهلا وسهلا ومرحبا بك فى اوريفليم لكل مصر
نساعدك فى عمل عضويات اوريفليم وانتى فى منزلك وايضا تمتعى بالموضوعات الحصريه عن اوريفليم وطريقة العمل معها سيصلك كل ما هو جديد وحصرى من اخبار وعروض ومواعيد
تسعدنا جدا زيارتك ويشرفنا تسجيلك معنا فى المنتدى
اضغط على زر اشتراك او اتصل علي 01224046133
مع تحيات
اسرة المنتدى
شيماء عادل
اوريفليم لكل مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سؤال فى الشحن

2 مشترك

سؤال فى الشحن Empty سؤال فى الشحن

مُساهمة من طرف نانسى ادم السبت سبتمبر 24, 2011 4:34 pm

السلام عليكم ازيك يا شيماء يا رب تكونى رجعتى المنتدى بخير وربنا يرحم جدتك يا رب وان شاء الله تتقابلوا فى الجنه بإذن الله
بقولك يا شيماء الوقتى انا سمعت ان الشحن غلى وبعدين عشان كنت مشغوله اليومين اللى فاتوا دول فى المصيف والتحضير للمدرسه معملتش اوردر وكنت عايزه اطلب حاجات بسيطه عشان استفاد من ال100 نقطه اللى عملتهم الشهر اللى فات
السؤال بقى هو انا لازم اعمل 100 نقطه الشهر ده عشان استفاد من اول شهر فى برنامج الترحيب ولا خلاص بدال عملتهم تبقى الهديه من حقى
تانى حاجه انا طبعا لو طلبتهم من ع النت هتيجى مصاريف الشحن كتيره فعايزه اسأل لو انا طلبتهم من عن طريق الفرع تبقى المصاريف اد ايه ولازم اروح الشركه عشان اعمل الاوردر ولا ممكن اعمله عن طريق التليفون والحد الاقصى من انى لازم انزل اخد الاوردر من الشركه بيبقى اد ايه عشان اوفق ظروفى

معلش تقلت عليكى وكنت عايزه اسألك الماسكات اللى كانت نازله الشهر ده لسه موجوده ولا خلصت كمان اقلام العين اللى كان واحد وعليه واحد وشكرا مقدما يا احلى شيمو فى الدنيا

نانسى ادم
عضو جديد
عضو جديد

سؤال فى الشحن Empty رد: سؤال فى الشحن

مُساهمة من طرف نانسى ادم السبت سبتمبر 24, 2011 5:00 pm

على فكره انا قصدى بالفرع اللى هو نقطه التوزيع مش الفروع الاساسيه

نانسى ادم
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمة من طرف شيماء عادل الأحد سبتمبر 25, 2011 10:45 am

نانسى ادم كتب:السلام عليكم ازيك يا شيماء يا رب تكونى رجعتى المنتدى بخير وربنا يرحم جدتك يا رب وان شاء الله تتقابلوا فى الجنه بإذن الله
بقولك يا شيماء الوقتى انا سمعت ان الشحن غلى وبعدين عشان كنت مشغوله اليومين اللى فاتوا دول فى المصيف والتحضير للمدرسه معملتش اوردر وكنت عايزه اطلب حاجات بسيطه عشان استفاد من ال100 نقطه اللى عملتهم الشهر اللى فات
السؤال بقى هو انا لازم اعمل 100 نقطه الشهر ده عشان استفاد من اول شهر فى برنامج الترحيب ولا خلاص بدال عملتهم تبقى الهديه من حقى
تانى حاجه انا طبعا لو طلبتهم من ع النت هتيجى مصاريف الشحن كتيره فعايزه اسأل لو انا طلبتهم من عن طريق الفرع تبقى المصاريف اد ايه ولازم اروح الشركه عشان اعمل الاوردر ولا ممكن اعمله عن طريق التليفون والحد الاقصى من انى لازم انزل اخد الاوردر من الشركه بيبقى اد ايه عشان اوفق ظروفى

معلش تقلت عليكى وكنت عايزه اسألك الماسكات اللى كانت نازله الشهر ده لسه موجوده ولا خلصت كمان اقلام العين اللى كان واحد وعليه واحد وشكرا مقدما يا احلى شيمو فى الدنيا

نانسى ادم كتب:على فكره انا قصدى بالفرع اللى هو نقطه التوزيع مش الفروع الاساسيه

و عليكم السلام يا نانسي

رينا يخليكي يا حببتي علي شعورك دة بجد مش عارفة اشكرك ازاي

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

و بصي يا ستي بالنسبة للشحن الشحن بقي 10 جنية و 2.5 هاندلينج يعني كل الحكاية 12.5 جنية وعشان تسحبي هدايا الشهر اللي فات مش مشكلة مش مطلوب منك غير نقطة واحدة بس عشان تقدري تسحبيهم و عالنت كمان تقدري تسحبيهم بكتالوج الشهر القادم بس

و بعدين انتي دلوقتي لو نزلتي الفرع كدة كدة حتدفعي مواصلات مثلا و تعب و حر و نزول و برضة بيدفعوكي شحن يبقي كدة موفرتيش اي حاجة بل بالعكس حتكوني كمان تعبتي في النزول و الطلوع يعني اريح و افضل حاجة تعملي الاوردر اون لاين و تريحي نفسك بس خلي بالك لو معملتيش ال 100 نقطة بتوع الشهر دة مش حتاخدي هدية الشهر

و معاكي في اي استفسار يا قمر
شيماء عادل
شيماء عادل
مديرة المنتدي
مديرة المنتدي

http://www.oriflameforallovereg.com/

مُساهمة من طرف نانسى ادم الأحد سبتمبر 25, 2011 5:48 pm

ميرسى اوى يا شيمو وانا عارفه انى مش هاخد هديه الشهر
بس معلش هتقل عليكى واسألك عن حاجتين
هو انا بدخل اكواد الهدايا ولا بتنزل اتوماتيك
تانى حاجه معلش عايزه كود كتالوج الشهر اللى جاى